Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 27 de març del 2020

Una caricatura meva en el mig segle de vida


Avui repassarem una de les poques caricatures que m'han fet a la meva vida. Aquesta és un regal dels meus 50 anys que va realitzar el Jordi Huete que es cosí de la dona i és un artista en aquest món de la creació i un dels cantants dels Pastorets Rock.
Retrata una mica les meves passions com el periodisme, els llibres i la música i els pantalons curts i les xancles a l'estiu. Un vestuari que em van vetar durant uns anys a la feina, però com la lògica s'imposa ara és l'uniforme que fem servir per anar a treballar. Al darrera hi surt una foto del Vendrell on he passat els darrers anys de la meva vida, però jo sempre m'he sentit binyano. No vull ser un vendrellenc de tota la vida  (VTV) com quatre que hi han i els agrada remenar les cireres perquè els altres els hi deixen. Una imatge d'estiu, fresca i divertida on no hi falta el mòbil que és la màquina d'escriure de jove i l'ordinador posterior per acabar amb aquest trasto manual.