Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 13 d’agost del 2022

Segona oportunitat a la vida.


 

L'any 2021 vaig poder veure la mort cara a cara i una de les coses que vaig pensar és que hi hi havia persones que fa anys conec que es mereixien unes paraules d'agraïment per moltes i variades coses. Doncs de mica en mica he anat fent aquesta tasca que vaig veure que tenia pendent tot just a tocar a la mort. Aquest és un petit regal que moltes persones encara que tinguin 100 anys no han tingut, però als meus 51 ho vaig tenir molt clar. Encara en tinc alguns de pendents, però vaig ver perquè quan estàs alla dins no tens ni un segon per tirar enrera i tot s'acaba. Molt cops callem amb paraules coses que hauríem de dir perquè ens fa vergonya, doncs res d'això endavant i quan més coses portis al sarró el dia del demà, més feliç pots estar. Jo us ho dic amb temps i esperem que ho feu sense segones oportunitats.