Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 25 de juliol del 2023

Una nit de primavera en un carrer cèntric del Vendrell II



 Aquell 21 de maig em van robar el bolso amb el mòbil, les claus i la cartera. Al cap d'unes setmanes Mossos i Policia local va tapiar un pis d'una casa ocupada del carrer Cristina Baixa. Doncs al cap d'una setmana els inquilins d'aquest pis van tornar a entrar i es va encendre el pis. Dos dels que hi havia van fugir i un altre va anar a l'hospital per cremades lleus. Aquest es va escapar de l'hospital i va tornar al pis cremat on hi van anar la poli i el van tornar  a fer fora i ja no sé més sobre aquests personatges. Doncs el vei ha netejar el solar del costat i han trobat el meu bolso amb algunes claus i les targetes bancàries i del mobil i dels diners res de res com es de suposar. Si quan els van tapiar haguessin vist alguna cosa al solar del costat potser haguessin actuat però no no devien ni mirar, fins que no han netejat no han trobat el que hi van tirar. Qui m'ho va donar també em va donar un altre bolso i jo el vaig portar als Mossos perquè li donessin a la titular i allí em van dir que això ho feien els municipals. Llavors em vaig buscar la vida i vaig trobar la noia per xarxes i li vaig donar. Doncs res. aquesta és la història d'una nit de primavera amb final dolent