Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 7 de març del 2008

Un matí força animat. La vaig pifiar amb la participació

Avui sobre les 10 he anat ha votar i la veritat és que he vist força paperetes. Ara diuen per la tele que la participació a Espanya i a Catalunya ronda el 40%. Crec que és molt bona i superarà amb escreix el voltant 50% que es va registrar a la comarca en les darreres municipals. He vist la cosa animada amb gent arreglada per anar a votar. Les persones de més edat són les que acostumen a votar amb un percentatge més alt. Suposo que els deu ajudar el seu record de la manda de democràcia durant la seva joventut. Una de les coses que em vaig equivocar en l'enquesta és la participació que jo vaig situar en el 55%. Serà més. A veure ara si encerto els resultats, perquè tot va lligat. Ja veig que perdre la porra de la Marta Mercader.

1 comentari:

JORdina ha dit...

Miquel!

No hem aconseguit el 80, però a nivell estatal, hem arribart al 75%...! I a Catalunya un 70%!

Penso que cal continuar treballant per al 80, però almenys no ha estat el 55% com pronosticaves!

una abraçada al·leridí!