Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 16 d’agost del 2017

La multa semi fantasma

Aquesta és una història real. Fa tres mesos em van posar una multa de 100 euros en un radar de la carretera del Vendrell a Lleida. La història comença a ser rara quan l'hora que em van dir que me la van posar no vaig passar per allí i tampoc crec que vaig entrar en un terme municipal que tot i està a tocar de la carretera no vaig arribar a entrar mai. El que és cert és que el cotxe era el meu i aquell dia vaig passar per un lloc molt proper a una hora relativament propera on em van posar la multa que no m'han notificat mai fins que un dia surt al DOGC.
M'han trucat tres vegades d'empreses que recorren multes perquè la recorri. En la primera ja em van dir que per 108 euros me la podrien recórrer quan la multa només era de 100 euros.
Però hi ha dues coses curioses. No m'han notificat la multa a casa cap cop. Em van dir l'empresa de recórrer multes que era una cosa bastant normal que no es notifiquessin. Jo estic dins el grup no no notificats. Una altra cosa curiosa que pagant-la tres mesos justos després de la infracció em fessin un descompte del 50% de la sanció. Ara la tinc pagada i cada dia em truca una empresa per si la vull recórrer. No gràcia. Ja m'han trucat tres fins ara i ja la tinc pagada a través del 012. No sé si hi a més gent que li ha passat el mateix que a mi.

2 comentaris:

Carme Vilar ha dit...

A mi també m'ha passat. Però jo si que passava per allí a l'hora que diu. També m'han trucat de 5 o 6 empreses per recorre-la per 50 € i la multa tenia un 50% de descompte i havia de pagar 50€. La vaig pagar per internet.

Carme Vilar ha dit...

Igual que a tu, mai m'han notificat la multa i me'n vaig assabentar per la primera empresa que va trucar-me dient que havia sortit publicada al DOG...