divendres, 10 de gener de 2014

El client no sempre té la raó, al Vendrell

Avui a un bar del Vendrell he viscut una escena que m'havien parlat altres cops, però no havia vist personalment. Una persona quan està a punt d'acabar-se l'entrepà li diu a la cambrera que el fuet no és gaire bo i que ho mirin. La cambrera li respon que fins aquell moment ningú s'ha queixat i que segurament és culpa de la clienta. Al cap d'una estona ha vingut per si en volia un de nou i més suau i que ja ho miraria. Jo he provat l'entrepà un xic dolent i realment tenia un gust raro semblava com una mica passat. Amb respostes així tens molt poques ganes de tornar-hi perquè la veritat no hagués quedat gens malament donar la raó al client i oferir un altre entrepà. Si que la persona que l'ha demanat se l'ha menjat quasi tot abans de dir res, però és que li feia cosa dir-li i al final li ha dit per evitar altres queixes, però visto lo visto, haurem de buscar altres llocs.