Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 13 de maig del 2016

Misteris del CAP del Vendrell a l'hora de demanar hora

Aquests dies he demanat hora al CAP del Vendrell i he tingut alguna aventurilla. Primer de tot que si entres amb el crhome al web per demanar hora et canvia automàticament el mes i clar no serveix. Però si ho vas amb mozzila i explorer no passa res i va bé. Després ahir vaig demanar hora per internet i no en donava hora i vaig trucar i em va una noia que la doctora de capçalera ahir no visitiva. Bé si volia una urgència em donaria hora per un altre metge. Vaig dir que ja ho provaria demà. Avui a dos de vuit intento agafar hora per web i em diu que no hi ha hora disponible. Llavors truco i una noia em dona hora i tot bé, però quan arribo a la visita, la doctora em diu que no tinc hora. Mira si m'han posat a un altre metge i no surto enlloc. No surto enlloc. Tot plegat una mica raro. Mira puc desconfiar d'internet però que una noia et doni hora i no surti quan amb el nom de la doctora només hi ha una persona. No entenc res.