Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 21 d’octubre del 2007

Una recomenable tarda al circ

Feia més de 20 anys que no anava al cirt. Ahir hi vaig tornar i la veritat és que m'ho vaig passar pipa. No estava en un circ qualsevol ni el mític circ de Soleil, era el torn del Circ Deros i el seu espectacle Provoke in Venezia que va arribar al Vendrell aquest cap de setmana. A la segona sessió no hi havia gaire gent, però crec que un centenar si que érem. Avui en dia amb la tele i la vídeo consola entre altres, l'afició al circ ha baixat molt.
És un espectacle que et situa en una plaça veneciana amb el seus arcs i canals i a partir d'aquí van passant malabaristes, acròbates i fins i tot pallassos en un estil molt diferent al que tenim en la ment. Va durar unes dues hores i es va passar molt ràpid. També hi van tenir el seu lloc els animals, però la seva actuació va ser molt curta. Era més una mostra dels animals que tenien que no pas una actuació. Si teniu l'oportunitat de veure'l no us ho perdeu. Val la pena ja ho veureu.

3 comentaris:

garmir ha dit...

Hola:
Quan era petit m´ho passava molt bé al circ.

Montse ha dit...

Abans m'agradava el circ, ara no hi vaig mai, però el que m'agradaria veure és el circ du soleil..
Les coses es perden per la tecnologia, els meus fills mai m'han demanat anar al circ, els he portat jo, però passan del tema, perqué ja tenen l'ordinador, la pley, llástima.

Anònim ha dit...

Ostres, de quin circ parles? que has anat al Ple de l'Ajuntament on treballes? això sí que és circ i la resta són....

Montse t'ho recomano, porta els nens al Ple i passaran de l'ordinador, la pley i la resta. Sang i fetxe de debó!

Orquestat per un director corrupte de debó i deixat fer per una semi meuca que "ni xixa ni limonà" I aconsentit per un regidor...el Diu.

Montse dóna emocions fortes als nens i deixet del circ del soley: el Ple és de gratis i els del soley foten clatellada. El Ple té emocions incontrolades sobretot quan parla el Felipe, aquell que viu a la casa de l'Armengol i al Soley totes les emocions són contorolades, noia no badis i no dubtis! Enrola als teus nens al rotllo del circ municipal!!!!