Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 23 d’agost del 2009

El poder dels cotxes i les motos a la televisió

Una de les coses que em raventa és quan en el moment del telenotícies posen motos o cotxes. Jo crec que amb el munt de cadenes que tenim amb la TDT ho podrien posar a una altra lloc i no allí sobre les notícies que crec que és dels programes més vistos de la tele. Ja sé que tot aquest món té molt de poder, però tant per enviar una hora més tard el pobre Tomàs Molina que sembla que no hagi trencat mai un plat

3 comentaris:

Albert Recasens ha dit...

A mi també em reventa però com en aquest món capitalista primer és la pasta la f-1 passa pel davant de tot pels diners que els hi costa i els diners que genera

Sonia Mirambell ha dit...

Oiiiii....!!!! es que m'encanta el motor especialment la GP i la F1 i des de fa molts, molts anys la segueixo per la TV3, que ho facin a on vulguin (cadena) clar, però recordeu que a Segur lo de la TDT,... axó que és...?, si us sap greu no m'importaria veure-ho per la 33, en canvi tanta estona de futbol i cada dia dons, axó sí que se'm va pesat, diuen esports i...

Josep Manel Laliga ha dit...

Doncs d'aquí a quatre dies quan comenci la Champions a Tv3 els dimarts o dimecres futbol a les 20:45. El Molina i companyia aniran a deshora.
Reconec que a qui no li agradi és per molestar-se, però a mi ja m'està bé, el futbol i la majoria d'esports m'agraden, la llàstima és que acostumen a solapar-se amb les notícies però vist el que fan per la televisió en general, excepte el 33 i la 2, la resta em sobra.