Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 4 de juliol del 2012

Una nit màgica a Vip's

Hi ha moments a la vida que sembla que tornis a un passat que de cop i volta se't posi a les teves mans. Ahir em va passar el mateix amb els Vip's. Jo era un dels assidus d'aquesta discoteca calafellenca en la sessió dels diumenges a la tarda. Ahir quan vaig tornar a trepitjar aquesta sala després de 8 anys vaig poder viure molts records i vivències que van tenir lloc allí dins sota la llum tènue dels seus focus i de la seva bola màgica que centrava la seva pista. Tot ha canviat, però alguna cosa encara es mantenia viu entre nosaltres. Vaig poder saludar algun coleguilla que havíem compartits festes i sortides de quan érem joves i encara pàgavem amb pessetes i el mòbil era un invent. Una nit màgica. Una foto de la Beatriz Duran val més que mil paraules. Gràcies a tots per fer-ho possible.