Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 11 de setembre del 2023

El Cuerpo en llamas versus crims

 Aquests dies de festa com ha fet molta gent m'he xupat els 8 capítols del Cuerpo en Llamas que ve a posar en una sèrie el que va pasar al voltant de la Rosa Peral de la guardia Cvil de Barcelona amb un company seu trobat cremat dins al Panta de Foix.

He de dir que m'ha agradat més Crims perquè allí jo ja tenia els meus personatges a la meva imaginació que havien fet tot això amb la cara que posaven en cada moment. Ara clar, et donen una realitat que potser no  és la teva o et deixa amb la teva idea al cap. 

La sèrie protagonitzada per Ursula Corbero està molt ben exposada amb anades i vingudes en el temps molt interessants, amb tot luxe de detalls, però jo em quedo amb el Carles Porta, ho sento. La imaginació é un preu.