Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 14 de gener del 2009

Cursos de fer xató al Vendrell

La gent que s'apunti a fer un curs d'aprèn a fer xató al Vendrell no es pensi que li ensenyaran. Li donaran els ingredients i ves fent. Si que hi ha gent que t'ajuda i tot això però no és una classe com es fa al plat. T'agafes una recepta de casa i vas fent. En cas de dubte, li ho preguntes a un professor i ja està. Val la pena, perquè ja tens el sopar d'aquell dia fet i a més ho has fet tu. Cosa que et fa molta ilu.

4 comentaris:

Montse ha dit...

Ben bé no sé que és això del xató, ja m'ho explicaràs, però de totes maneres espero que et vagi molt bé.

Beatriz Durán ha dit...

La meva germana va participar a un curs de xató fa ja uns anys i li va agradar molt.

Carme Vilar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Carme Vilar ha dit...

Home... la veritat ñés que jo hi vaig anar fa uns 4 anys amb el meu fill que llavors tenia 11 anys i sí que li anaven ensenyant què havia de fer. A mi van començar a ensenyar-m'ho i moltes coses ja les sabia però com que a casa ho faig diferent vaig aprendre molt i vaig aprofitar molt el temps. Els i les profes van ser molt amables.