Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 16 de desembre del 2009

Els dinars de compromís nadalenc

Això dels dinars d'empresa és com el facebook. Hi ha gent que no saludes al carrer i el tens al facebook com amic. Hi ha llocs que vas a dinar per gust i altres hi vas per no tenir repressàlies. Jo ja fa temps que he superat la segona part i vaig als àpats realment perquè hi estic a gust. Els primers s'haurien de suprimir de totes les agendes, però encara n'hi ha a molts llocs.

2 comentaris:

Sonia Mirambell ha dit...

Quina llàstima, els actes “lúdics” haurien de ser per voluntat de passar-ho be i per voluntat, sense obligacions … ni devocions jejeje, que d’això hi han tot l’any ¡!!!

Beatriz Durán ha dit...

"Tú sí que sabes" jejeje Jo tampoc em deixo caure a sopars per obligació.