Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 7 d’octubre del 2010

Els pros i contres de Banda Ampla

La meva intervenció al programa Banda Ampla de TV3 té coses molt bones i altres de dolentes. Jo fa dies vaig enviar un mail per anar al programa perquè sabia que hi havia un bus del Vendrell. Tot molt bé. Ens han vingut a buscar, ens ha donat berena, entrepans de pernil i formatges pastas de té i beguda a temperatura ambient. Durant el bus et fan una pregunten i et filmen i tot molt bé. Quan estàs dintre el plató llavors descobreixes que hi ha dos públics els convidats o persones que han trucat que tenen molt fàcil per que els donin la paraula i la resta de personal que es poden passar mitja hora amb la paraula demanada i no et facin ni puto cas. Jo crec que això s'hauria de dir. No et poden vendre la moto que parlaràs i després sempre surtin els de sempre. El Norbert Bilbeny que ho ha fet molt bé, la Elena Gadel que ha fet uns mínims i la Nuria Feliu que no se que hi pintava i la Olga Xirinacs que mostrava una mica la diferència amb Tarragona. Et donen una tassa, et porten a casa i molt bé. Però jo crec que hauria de ser més participacitiu i donar més veu a la resta de gent. L'hora i mitja de programa passa ràpid i el tracte molt correcte. La presentadora ho fa molt bé.

1 comentari:

Luci ha dit...

L'autobus el millor de tot!!! Van riure.... Gràcies ENNI per ser com és, no canviïs....

Lo de parlar tens tota la raó, malgrat que parlar 90 persones, que hi eren al plató, és una mica dificil.

A partir d'ara quan miri el Banda Ampla, ho faré amb altres ulls, em fixaré en el color dels micros de les persones que no estan a la graderia central, si els tenen verd vol dir que demanen la paraula i si està en vermell és quan pot parlar... i amb nosaltres vam haver que no es van posar vermells mai!!!!!!