Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 8 d’octubre del 2012

A la recerca d'una nevera pel Vendrell

Aquesta setmana s'ha trencat la nevera i com jo visc al Vendrell doncs he anat a donar un tomb per veure com estava el mercat. Bé primer va anar la meva dona a donar un cop d'ull i en alguns llocs la van tractar amb tota la tota professionalitat i en altres llocs com no la coneixen doncs la van tractar amb un cert distanciament que no passa si hi vaig jo, però alguns encara tenen mentalitat sesgada de la societat que segons qui ve té un tracte o un altre. El dia que vaig anar amb la meva dona ens vam trobar amb el venedor que li va costar molt obrir la nevera per ensenyar el seu interior. No sé si és que li feia cosa vendre-la. Però li faltava les ganes de vendre-la. Després varem trobar la persona que t'ho explica tot d'una manera fàcil i entenedora amb les coses clares i t'ensenya el que t'ha d'ensenyar amb gràcia i estil i sense ser ni pilota ni rollo gratuït. Després varem trobar el venedor que en una primera visita et va fer un visió bàsica complint uns mínims amb una obertura gentil de l'aparell, per tornar al cap de poc per aclarir quatre dades. En aquesta segona fase ja es va deixar anar i exposar tota la informació que volíem d'una forma clara i concisa.. Aquests són tres perfils de tres botigues del Vendrell que suposo que corresponen a a altres comerços d'altres tipus i segurament trobaríem més perfils.