Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 12 de juliol del 2014

No tinc master, ni postgrau: no sóc ningú

Cada dia em sento més analfabet. No tinc cap màster ni cap postgrau, ni el doctorat, ni res que s'assembli. Sóc un simple i vulgar llicenciat en filologia àrab i islam. Em noto una persona quasi inculta quan veus currículums amb un grapat de masters i postgraus  al principi de tot. No en tinc cap, ni de moment no tinc intenció  de fer-ne cap. Com arabista és qüestió d'anar seguint el tema en una carrera que amb un diccionari i un parell de gramàtica varem passar els 4 anys. Sobre islamista, nomes toca seguir l'actualitat. No tinc ganes de pagar ni un euro perquè algú que sigui una mica més espavilat que jo estigui un mes abans recopilant informació sobre algun tema que jo puc buscar més endavant. A més avui en dia cada dia tenen més sortida les habilitats que jo crec que dir el que penso sobre el tema ja és una habilitat que hauria de tenir la seva consideració