Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 18 de juliol del 2015

Decebut amb la darrera peli de Pixar, el millor al trailer

Ahir vaig anar al cine a veure la darrera de Pixar, Inside Out o al Revés i em vaig decepcionar. Resulta que les escenes més bones estaven al trailer  i la peli és un joc de desgràcies d'un parell o tres de protagonistes que han de tornar al seu lloc d'origen. No té res a veure amb el que et venen al trailer. La idea és molt bona i durant potser 10 minuts a la peli es parla d'això amb moments molt interessants, però la resta de la peli és molt cruel i jo crec que no és apta per la canalla a part d'aquests 10 minuts on si que surt una mica el que la peli pretén. Generalment les creacions de Pixar m'han agradat, però aquest cop vaig sortir una mica decebut de la peli. No us l'aconsello pas és una mica presa de pèl el que et volen vendre i el que surt a la peli.