Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 5 de setembre del 2015

Mesures anti coloms al balcó de casa


Moltes localitats ja siguin grans o petites estan afectades pels coloms i per les rates. Jo també pateixo l'atac d'aquestes aus voladores i de les seves defecacions. Portava unes setmanes netejant cada dia les seves caquetes del meu balcó. També els he vist als balcons dels altres pisos de l'edifici. L'altre dia vaig posar paper de plata sobra el llum exterior ( no l'encenem quasi mai). A partir d'aquell dia no han tornat. No sé si pel reflex, el soroll o ves a saber què no hi han tornat. Hi ha gent que hi posa un cd penjant. Jo he provat aquest sistema que és igual d'econòmic i de moment funciona. Els coloms, com les rates i els gates haurien d'estar controlats. No és normal que cada matí quan agafo el cotxe em trobo una individua amb el carret de la compra repartint menjar per sota els cotxes del parquing del costat de casa. Evidentment tenim una gatada que fa por. Hi ha veïns que es queixen d'aquests felins que fan les seves necessitats al jardí i tomben per casa seva. La natura es prou sàbia per controlar les colònies de gats, coloms i rates aquí i allà. Evidentment trobo tan absurd donar menjar a les rates com als coloms perquè aquests no deixen de ser rates voladores.