Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 28 de febrer del 2018

El miracle del canvi de la consola per un lot de salses a la Xatonada del Vendrell





És prou lícit fer públic a través dels mitjans de comunicació el meu cas que va tenir lloc el passat dia 4 de febrer amb motiu del cas de la Xatonada Popular del Vendrell.
Aquell dia el meu fill participava en l’exhibició de xatonaires infantils. Tal com estava anunciat en diferents mitjans va tenir lloc el sorteig entre els joves xatonaires. S’escolta 109. Mirem i resulta que era el nostre número. El meu fill Joan se li omplen els ulls d’alegria i va tot content a buscar la seva preuada PlayStation 4. En canvi es mostra tot confós quan li donen  un lot de salses  d’una coneguda marca. No entén res.  Tot seguit es torna a fer un segon sorteig, que no estava anunciat a prèviament  i llavors surt un altre número. Aquest cop el seu afortunat s’emporta la consola que el meu fill esperava que li donessin en el primer sorteig. No apareixia enlloc que hi hauria dos sorteigs. El meu fill va passar de l’alegria inicial al desengany quan va veure que la seva il·lusió electrònica marxava amb un altre número que no era pas el seu. Ell s’havia de conformar amb unes salses que no entraven en cap moment dins de les seves expectatives més àmplies. Perquè amb 10 anys aquest món de la cuina encara li queda una mica lluny. Vist aquest frustració del meu fill i aquest segon sorteig inesperat que li va prendre el somni al meu fill vaig decidir demanar hora per parlar amb el regidor de promoció econòmica Kenneth Martínez. Aquesta mateixa setmana ha tingut lloc l’esperada trobada, jo estava expectant a veure que em deia. Tota sorpresa quan vaig escoltar que em deia tot tranquil que en la propera edició de l’any 2019 ja tindrien un detall especial al meu fill a canvi de l’esperada PlayStation d’enguany que la sort va canviar de destinatari  de forma totalment inesperada. Al meu fill no li queda ara  més remei que conformar-se amb el lot de salses que li van donar aquell diumenge en un sorteig improvisat.
Jo només vull avisar a la gent que no els passi el mateix que el que va viure el meu fill en la darrera xatonada. No ha acabat de pair aquest canvi d’una cosa que li feia molta il·lusió a un regal que per la seva edat d l’ha deixat totalment indiferent i sense cap interès de tornar un altre cop a participar d’aquesta festa per a futurs mestres xatonaires. Ell tenia assumit molt clar quin seria el seu premi que no té res a veure amb el que s’ha hagut de conformar finalment.