Aquesta és la
gran pregunta que s’ha de resoldre. Saber qui és el perfil de persones que
compliran els nostres teatres i auditoris. Llavors a partir d’aquí hem de
treballar per potenciar que aquest públic fidel no deixi les seves obligacions
vilatanes i ens ompli sempre totes les funcions que portem a terme.
Algun ajuntament de casa nostra ho té molt clar i sap que les padrines a
partir dels 60 anys són les que compliran aquesta tasca social i cultural en el
seu municipi. Llavors hem d’afavorir aquest públic necessari. Com ho hem de fer
per treballar aquest sector social? Primer de tot, tot i tenir pàgina web en
funcionament que et permet vendre entrades online hem d’obrir la finestreta un
parell o tres de dies abans que a la xarxa perquè la gent que vulgui comprar
l’entrada en persona ho faci. No sigui que faci dues hora de cua i algun
espavilat internauta li hagi furtat la primera fila, doncs res de res. Després
d’aquesta onada de compradores
compulsives davant les oficines del
teatre ja es podrà adquirir per la xarxa. La segona fase és aplicar grans
descomptes amb tres o quatre espectacles de la temporada a la butxaca. Si et
muntes una programació trimestral mínima d’una cita per mes pots aconseguir que
tot et costi a meitat de preu. La programació es variada i encara que no porti
cap actor mediatic català gaudeix d’una àmplia oferta amb música, dansa, rock i
comèdia, una mica de tot i de qualitat sense caure en el reclam televisiu com
es veuen obligats altres ajuntaments que els costa molt omplir aquests espais
públics.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada