Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 3 d’octubre del 2019

6.08, Obra Social de la Caixa

Caixabank ens ha cobrat en un compte corrent que tenim per recollir els diners del sopar dels cinquantons 6,08 euros de manteniment, quan es un compte que tindrem obert només un parell de mesos i el dia que el varem obrir ja li varem dir que seria només per això i per favor que no ens apliques aquests diners. Arran d'aquestes despeses de gestió he enviat un correu al meu gestor del Vendrell, al de Barcelona, he trucat, he enviat tres emails i ningú em contesta. Vaig anar un dia a la Caixa i hi havia molta cua i vaig tornar a casa. Jo em ric de l'obra social de Caixabank prenent el pèl a tothom que hi posa diners cobrant despeses de gestió pel morro. La gràcia és que si consegueixes parlar amb algú al final t'ho treuen, però potser ja has desistit. Una presa de pèl.