Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 13 d’octubre del 2019

Moltes gràcies per compartir aquests moments especials


El passat dia 8 vaig fer 50 anys i ahir dissabte dia 12 va tocar celebrar-ho. Moltes gràcies a tothom per les vostres felicitacions per terra, mar i aire. Gràcies per pensar aportant la vostra proposta per aquest nou mig segle que acabo d'encetar. Gràcies a tots els que ahir vareu formar part d'aquest sopar per donar l'entrada a una nova etapa númerica de la meva vida. Va ser genial.  D'aquí uns anys el primer que diré és si vaig menjar bé o malament, però ara el menjar era l'excusa per una vetllada de somriures, mirades, paraules, records compartits i moments inolvidables. La resta només és el marc d'aquest sopar que em va omplir de joia i felicitat aportada per tots vosaltres i per aquells que no van poder venir i per tots aquells que heu anat omplint amb granets d'optimisme el rellotge de la meva vida. De tot cor, endavant. Una abraçada. Ens veiem.