Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 6 d’octubre del 2019

Avui era el torn de la Lourdes Cañellas


Als 10 anys vaig deixar l'escola del meu poble per anar a estudiar a l'Angel Guimerà, llavors tothom estudiava al poble menys uns pocs que anavem a les Monjes i un grup selecte que anava a aquest cole. Encar tinc amics d'aquesta època, però va ser a l'Institut Baix Penedès on m'hi vaig trobar millor, llavors allí varem fer una colleta d'amics que ha durat fins avui. Encara que no ens veiessim durant mesos sempre hi hagut molt bon rotllo i ens hem entès a la primera de canvi. Semblava una mica que tot ja estava pactat abans i senzillament era perquè ens havíem educat al mateix centre. Aquest grup vare organitzar el sopar dels 30, el dels 31, 32 i llavors els del 40 i ara toca els del 50. Sempre hem estat un grupet fixe i s'han apuntat altres persones de la nostra generació. Avui la Lourdes Cañellas, la Lu, ens ha convidat al seu 50è aniversari amb un munt de gent. Una cita que ha anat molt bé, per la companyia i el bon rollo ibon ambient que s'ha viscut. Quan ja pots mirar el temps en prespectiva és que tens una edat i això et dona amplitud de visió. Hi ha molts petits records que hem viscut en aquest mig segle i sempre que ens trobem sembla que fos ahir que fos el darrer dia, encara que a vegades hagin passat mesos sense coincidir. Aquesta és la gràcia dels amics. Per molts anys Lourdes i esperem estar en peu per seguir la nostra amistat.