Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 16 de desembre del 2007

He disfrutat com un camell al C&A

Aprofitant el tren avui he anat a Barcelona a comprar roba. La veritat que a la segona planta del C&A he disfrutat com un camell perquè he pogut comprar roba de la meva mida i amb força varietat. Aquest és un esport que per les meves dimensions humanes molts cops és un xic frustrant, però s'ha de fer. Allí hi ha talles molt grans i amb molta varietat. Molts cops ja no miro en cap botiga perquè pers les meves mesures ni aproximades. Res de res. Doncs aquí al carrer Pelai de Barcelona hi ha força cosa per escollir. Tot un luxe pels que siguin com jo. Au vinga que els preus són força econòmics. Encara que alguna cosa estigui feta al Vietnam és igual. Surts d'allí ben vestit i tot. Ja he descobert un lloc més o anar a comprar.

3 comentaris:

Toni Gallardo ha dit...

Home, potser lloar això del Vietnam no és molt oportú, però certament el c&A ofereix talles grans a bon preu. Els que com el Miquel o jo som grossos ho agraim. Ja no pel preu, sinó pel simple fet de trobar robar de la nostra mida.

Què t'anava a dir ha dit...

És veritat. No saps el que és poder escollir roba. Això és un plaer en massa cops reservats las de mides normalitzades.

Què t'anava a dir ha dit...

És veritat. No saps el que és poder escollir roba. Això és un plaer en massa cops reservats las de mides normalitzades.