Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 9 de desembre del 2007

Una Bruixola Dorada un xic avorrida

També he caigut en la tamptació d'anar a veure la Brújola Dorada. Em recorda a Narnia i una mica al Senyor dels Anells. Els ambients exteriors estàn força bé, però la veritat que no em va acabar de fer el pes. No li vaig trobar el sentit. No he llegit ni els llibres ni res, però només per la peli la veritat és que no val la pena. Jo em vaig decepcionar una mica. Li falta cos. Us la podeu estalviar, perfectament. Hi haurà coses molt millors.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Gràcies pel consell. Hi ha tantes pel·lícules que deceben que estalviar-se'n una, és guanyar temps.

marta mercader ha dit...

ai miki, això es que vas sopar massa aquell dia. NO li feu cas aneu a veure la peli està bé