Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 8 de desembre del 2007

Molta Marató de TV3 i pocs CD'S

Crec que enguany passarà com els altres anys que molta gent no podran comprar el cd de la Marató de TV3 perquè sempre en porten molts menys que la demanda. Això no és bo perquè se n'haurien de portar més. Si que després es pot aconseguir, però molts compradors ja no hi tornen a insistir i són vendes que es perden. Si això és una idea de marquèting. La veritat és que no l'acabo d'entendre.

5 comentaris:

Steven Jorge ha dit...

Bon comentari camarada, a lluitar !!!

el Mèlich ha dit...

Ja que parles de la Marató de TV3, recordar-te i recordar als teus assidus lectors que La K-mama presenta de nou a Calafell L'obra de teatre "La dansa de l'escorpí" al Teatre Auditori Municipal el dissabte dia 15 a les 10 del vespre. Tota la recaudació anirà destinada a la Marató de TV3.
Esperm que el Barça València no ens prengui massa gent.
Salut!!
J. Mèlich

Anònim ha dit...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

El blog del Xavier Ollonarte i Rovira ha dit...

Miquel, ara t'explicaré el per què de tants pocs cd's. Per comprar el cd has de comprar el diari. Per tant, el quiosc només pot rebre tants cd's com el nombre de diaris. Per tant, només és questió de màrqueting. La marató deu rebre un munt de diners perquè els diaris puguin vendre el cd amb el seu respectiu diari. Seria més fàcil vendre'l a una botiga de música. No obstant això, no rebrien diners per cap tipus de banda. És questió de màrqueting.

Cordialment,

Xavier Ollonarte i Rovira.

Montse ha dit...

Tens raó sempre queden curts, ah! les assossaicions de pares i mares de les escoles de Malgrat, el passat 6 de desembre varem fer tallers per recaptar diners per la Marató.