Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 6 de maig del 2008

Els viatges microones.

Jo no sé si la gent s'hi ha fixat, però jo últimament quan hi ha un pont noto que la gent és mou. Tot i el que escoltes per la tele que a vegades sembla que si no fas el pont ets una mena de delinquent social, el que si que veig és que últimament més gent fa els ponts que ens brinda el calendari. Això del mes sencer de vacances es va acabant de mica en mica i ara el que fem són sortides de tres o quatre dies i tornem a casa. Així gaudim més de les vacances perquè fem una mena de viatges microones perquè amb poc temps ho volem veure tot. No sé, però és el que em sembla.

1 comentari:

Teresa ha dit...

Sí, Miquel, pense que hi tens raó, a la gent li agrada més dividir-se les vacances en petits períodes.

Jo he estat fora este pont, però mai no solc viatjar als ponts, ha estat una excepció.

Crec que la gent, en general, no aconsegueix de descansar quan ix fora, per això que tu dius, perquè volen veure-ho tot i gaudir-ho en poc de temps.

Personalment, no m'agrada això d'intentar veure totes les coses del lloc al que vaig, perquè al final t'acabes estressant. M'agrada més la idea de veure poques coses i gaudir-les durant més temps i, sobretot, endinsar-me en la vida i costums dels llocs que visite.