Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 16 de maig del 2008

Què torni el Telenotícies del diumenge

Per un aclaparador 12 contra 1 la gent ha votat a favor de que es continuï ementent el Telenotícies del diumenge. Moltes dies el retrassen amb motiu de la Formúla 1. Doncs els lectors d'aquest blog estan en contra d'aquesta mesura, potser comercial però anti informativa. A veure si rectifiquen. Ara l'Alonso ja no és dels millors, però ja veig que costarà que torni al 33 o a un altre canal dels molts que tenim.

3 comentaris:

Beatriz Durán ha dit...

El cas és que no "ens facin aficionats obligats" a qui no ens emociona aquest esport.

Per cert, avui, mirat el correu del treball després de 2 dies de festa, he vist un correu electrònic teu al correu intern de l'ajuntament. Ja deia jo que em sonava el teu nom... jejeje

Montse ha dit...

Ei, jo també espero que tot torni a la normalitat, a mi l'Alonso no em vau gaire bé, però la gent està molt aficionada.

Unknown ha dit...

M'apunto a "que torni el Telenotícies del diumenge!"