Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 18 de juny del 2008

Per la tele local del Vendrell

El meu amic Llorenç Avinyó em va entrevistar l'altre dia per la tele local del Vendrell. Crec que sortiré la propera setmana dins el programa la Factoria. Em va agradar i es va passar el temps molt ràpid. Parlo una miqueta de tot. A vegades no em sortien les paraules, però hi vaig posar el millor de millor. Ja ho sabeu. Sortirà tota la setmana del 23 de juny al llarg de la programació. Gràcies amic Llorenç.

3 comentaris:

Beatriz Durán ha dit...

Doncs estaré atenta per veure l'entrevista ^^

Per cert, Tècnica IPI és Tècnica d'Orientació i Inserció Laboral dins un programa anomenat IPI, Itineraris Personalitzats per la Inserció. Està subvencionat pel Fons Social Europeu i, en aquest cas, per la Generalitat de Catalunya.

Merci pels teus comentaris :D

Montse ha dit...

Llástima no et podré veure, però ja ens explicaràs de que has parlat, i de ben segur ho habràs fe molt bé.

Anònim ha dit...

ja et veurem...
el llorenç va darrera meu fa temps, però li he donat carbasses perquè em fa molta vergona i a més jo no tinc cap cosa interessant per explicar