Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 28 de juny del 2008

T'he vist per la tele local del Vendrell

Aquesta setmana he sortit al programa la Factoria del meu amic Llorenç Avinyó d'aquí de la tele local del Vendrell. Si tu preguntes tothom et diu que no veu la tele local, però si per per mil coses de la vida algun dia apareixes en la seva programació encara que sigui de pura casulitat. Tothom et diu t'he vist. Això vol dir que encara que la gent ho negui, les enquestes no ho reflecteixien perquè ho he buscat a internet i no he trobat cap enquesta sobre audiència de les emissores del Baix Penedès, la gent se la mira. Gràcies per aguantar-me per la tele durant mitja hora. Ara ho aniré a veure jo que encara no he tingut la sort de veure-la. Ja podré dir que jo també m'he vist. El que recordo és la calor dels focus. Molt bon cap de setmana.

3 comentaris:

civisliberum ha dit...

Les teles locals, al mateix que la premsa son de cabdal importancia per tots -o neguem o no-, ens afecta molt mes el que passa al nostre poble que el que pot passar a Zimbabue, per molt trist que sigui.

garmir ha dit...

Hola:
Felicitats per sortir per la TV.
Edmón.

Laia Gomis ha dit...

Comaprteixo la visió que aportes amb aquest escrit ja que desconec quina és la raó misteriosa que empeny a la gent a dir que no mira TV Vendrell i després estan informats de la gran majoria de continguts que en ella apareixen.

Jo sóc de les que miro Tv Vendrell i no tinc cap pudor en reconèixer-ho i com acostumo a fer, no em vaig perdre la Factoria d'aquesta setmana.

Una entrevista interessant on lluny d'esdevenir monotemàtica vau abordar tota una sèrie de qüestions, des de l'actualitat més imperant, passant per aspectes més tecnològics, com aquest propi espai, fins arribar a reflexions ad futurum.

La teva entrevista tancava la temporada de la factoria, esperem que després del període estival, el Llorenç continui realitzant un programa ame i entretingut pel qual passen persones molt diferents però sempre amb quelcom interessant per aportar.

Una abraçada!

Laia