Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 16 de juliol del 2008

Dues entrades pel concert del Bruce a Barcelona

Tinc una amiga que té un amic que li ha regalat a un altre amic dues entrades per dissabte per anar a veure el Bruce a Barcelona. Però resulta que l'amic de l'amic de l'amiga no hi pot anar. Si algú les vol els hi ven a preu de taquilla. Està a tribuna. M'envieu un email i ja posaré els interessats en contacte. Ja ho sabeu. Dues entrades a preu de cost pel dissabte.

6 comentaris:

rockmaden ha dit...

Bon dia,

Estic interesat en les entrades pero no se com enviar-te el correu no trovo la teva adreça

rockmaden ha dit...

En tot cas et deixo el meu mail

gpenyarrubia@gmail.com

Anònim ha dit...

Hola rockmaden, soc l'amiga de l'amic, de l'amic.... T'he enviat un mail.

garmir ha dit...

Hola:
Que tinguis sort en el tema entrades.
Edmón.

Laia Gomis ha dit...

Llàstima que tinc Congrés del PSC i com a bona delegada procuraré seguir de prop tota l'evolució del mateix.

Ara si no tingués aquest compromís, la veritat és que no m'hagués importat anar a un concert del Boss... Aquells que em coneixeu sabeu que la música no és una de les meves passions, l'escolto i m'agrada però no em fa embogir tot i que un concert del Bruce Springteen la veritat és que em crida l'atenció.

No tinc cap dubte que serà un concert sensacional, així que els afortunats que no es pensaven anar al concert i gràcies al post del Miquel hi aniran. Espero que gaudeixin intensament d'aquest gran acte musical.

Laia

mercè ha dit...

Hola


Tinc 2 entrades sobreres del concert del Bruce Springsteen el proper diumenge 20 de juliol a Barcelona.


Si us animeu o si coneixeu algú que pugui està interessat m’ho comenteu i ens posem en contacte

(el meu mòbil 646621130)


Mercè Esquerda