Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 27 de juliol del 2008

Aquesta Festa Major del Vendrell ha fet història

Aquesta és la festa major més multitudinària que he vist. Crec que si hi haguessin dades no hi ha precedents. Divendres en el concert dels Sirex i els Mustangs a la Rambla estava tot atapaït. Ahir dissabte, a la Rambla normalet i una mica més, però en el concert del Mago de Oz feia maco veure des de dalt tota aquella esplanada plena de gent. Deien que hi havia entre 10.000 i 12.000 persones. Aquest cop crec que la cosa va per aquí. Aquesta nit els carrers del Vendrell ha servit perquè moltes persones esperessin el primer tren del matí fins on fos. Molt bé. Una gran gernació per a un lloc que necessitaríem una mica més de llum. A més també vull destacar que enguany tot s'ha fet amb tota puntualitat. Molt bé. A l'hora exacte. Una de les coses que enguany també s'hi ha treballlat per tenir-ho tot a punt i el resultat ha estat molt bo. Apa a gaudir del que queda que encara és força. Ens veiem a la festa.

7 comentaris:

Beatriz Durán ha dit...

Allò era un mar de gent. Només penso que si tota aquella gent hagués entrat a la plaça de la sardana... bffff

El lloc molt bon escollit. I l'organització, chapó!

Montse ha dit...

M'alegro que les feste vagin bé, a Malgrat com sempre són nefatstes, però bé, jo passo.
Una abraçada.

Unknown ha dit...

Jo vaig ser al Vendrell el dissabte a la nit, a la trobada de Bèsties de Foc, acompanyant a l'APocaleus, Drac de Vallirana, va ser una festassa per recordar.
El que m'ha fet més gràcia, és trobar-me un comentari en aquest blog, d'una malgratenca....eh, Montse? que vagi molt be!

garmir ha dit...

Hola:
M´alegro que ho passis bé, a la Festa Major.
Edmundo.

Daniel García Peris ha dit...

Certament impressionant l’assistència al concert. Una bona iniciativa la de crear incentius d’aquesta mena per portar el màxim de visitants a la festa major. També sort que no plogués, sinó impossible celebrar a cobert al Vendrell un esdeveniment amb 10.000 persones.

Anònim ha dit...

va ser un concert d mago extrany, jo vaig anar fa dos anys a la súper lluny, a veure'ls i va ser una passada i en canvi ahir no van lluir, va ser un concert soso, no hi havia la "xispa" que vaig veure en aquell concert, en el que jo vaig xalar tant.
Una sola cançó en els visos, una sola cançó de les seves més famoses....
Alguna cosa rara passava, el so fatal... es veu que va haver després val de bastons a dins dels camerins.... mal rotllo entre ells... això es va notar a la posada en escena

Beatriz Durán ha dit...

Home, sí que va passar algo, que una persona "amb pene o vagina" (tal i com va dir el cantant) va fer diana a la cara del component de Mago. Això baixa tots els ànims. Lo dels camerins, no deixa de ser un rumor després de tot el follón.

I referent al concert, sí que va ser raro. Però clar, si no recordo malament, la gira de fa dos anys era GAIA, i l'escenari ja era espectacular... L'any passat a Cuenca també van estar molt fluixos, però quasi totes les cançons eren d'antics discos...