Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 1 de juliol del 2008

Els miracles de la Rambla Josep Cañas del Vendrell

Seguint els cartells que hi havia penjats en alguns llocs del Vendrell, divendres vaig estar buscant on estava el concert de la London Academy que tocava a les 8 de la tarda a la Rambla Josep Cañas. Al final vaig acabar a la Barretina amb unes canyes. Però de la promesa dels joves anglesos que canten com els àngels res de res. Això que hi vaig donar dos tombs i res de res. No sé si és que ho van fer una bona estona més tard, però a l'hora prevista no hi havia cap indici que allí tingués lloc cap concert ni similar. L'altre miracle va ser per activa. Pel blog de la Laia Gomis em vaig assabentar que a la Rambla Josep Cañas hi havia una pantalla gegant on es podia veure la final del mundial. No ho vaig veure enlloc ni cap cotxe amb altaveus va anar promocionant aquesta cita esportiva pel centre del Vendrell. Serà màgica aquesta rambla? No ho sé seguiré amatent a veure amb què ens pot sorprendre aquesta Rambla misteriosa.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ahh, que l'Ajuntament Convergent es vol guanyar els vots a costa de la Roja?