Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 25 d’agost del 2008

La pluja es va carregar la festa d'aquest finde al Baix Penedès

Aquest cap de setmana la pluja ha fet de les seves a la comarca del Baix Penedès. Es va anular el concert d'Antònia Font de l'Arboç. A Albinyana només van tocar els Baeturia entre el Zapping i els Rauxa. Del gran concert de l'Arboç amb Sinistro Total ningú va pujar a l'escenari. La nit del diumenge al dilluns es va fer alguna cosa semblant a l'empalmada amb el concert dels Wiskyn's i l'Electrica Dharma que després va seguir amb la Loca Histèria. Molta gent va marxar amb la Dharma que ja fa música d'auditori i no és el més indicat per un jovent amb ganes de festa. El seu està a l'Auditori Pau Casals i no a alguna plaça de Festa Major. Queda Santa Oliva que inverteixen amb orquestres per gent que fa anys que ha fet la primera comunió i deixen els joves sense gaire gran cosa. Enguany encara han portat la Loca Histèria que està molt bé. Vilafranca no promet gaire amb Fangoria. La Festa d'aquest estiu ja s'acaba. A veure si el calendari ens dóna encara alguna sorpresa amagada.

9 comentaris:

adrià ha dit...

Quina marxeta que portes!
Com podies ser a tot arreu?

Què t'anava a dir ha dit...

Jo vaig anar a Igualada a veure els Laxen, però he recopilat informació dels marxosos de la comarca

Bruguers ha dit...

Tanta falta que teniem de pluja i la ràbia que fa que et destrossi una vetllada.
Igualada és (era) molt tèxtil i podies comprar roba de l'any anterior a bon preu. Ara en dirien "outlet"

Anònim ha dit...

Oish! llegir que Vilafranca no promet gaire amb Fangoria em trenca el cor!!!

garmir ha dit...

Hola:
Ho sento que la pluja trenqués la festa.
Edmón.

Montse ha dit...

Ostres!! l'electrica Dharma no agrada als joves?, això vol dir que em faig gran, a mi m'agrada molt, però les coses canvien i les inquietuts i necessitats són unes altres.
Plujes a les festes d'agost, mai falten, al meu poble , fa una setmana que està núvol i no cau una gota, o sigui que mal de cap a tope.

Beatriz Durán ha dit...

Vaja, jo que anava a preguntar com va estar el concert de Siniestro Total :(

Gemma Urgell ha dit...

Iepa! I a Vilafranca hi ha The Pinker Tones. Són uns cracks, catalans que triomfen més fora de casa que aquí!

Què t'anava a dir ha dit...

Ho sento Clarissa, Fangoria no m'agrada. Els vaig veure l'any passat a Lleida i era tot molt electrònic i tot això. A mi m'agradava abans quan feien algo semblant al rock and Roll.
Montse la Dharma m'agradava abans, però les noves cançons no m'agraden gens. Són més d'auditori que de concert amb joves buscant festa. S'han modernitzat, però haurien de buscar altres espais i no festes majors.