Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 23 de setembre del 2008

Tornare al restaurant Stil del Vendrell

Fa anys vaig anar a un restaurant del Vendrell que es diu Stil. Practicaven aquesta cuina sibarita, em va semblar, que tot són olors, sensacions, creativitat i de teca poca. Vaig decidir que estaria temps en tornar-hi. No fa molt va canviar de lloc i avui m'he deixat portar fins als seus plats. M'agradat força. Repetiré. El carpaccio, l'amanida, el pollastre i llagostins, les galtes de porc, la vedella. Tot estava molt bé. El menú ha costat 14 euros i mig sense IVA. Val la pena. No us arrepentireu.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs han canviat de lloc però no de carta així que potser l'únic que ha canviat és la teva opinó o el teu paladar.

Què t'anava a dir ha dit...

Un també canvia. o no?

Anònim ha dit...

Dons si, en aquest cas has canviat tu! l'Stil sempre ha estat igual.... de bo!
I algun dia anem-hi a la carta i trenquem amb la crisi!

Anònim ha dit...

Doncs la meva parella i jo vam anar-hi a sopar , tinc que dir que el tracte es molt cordial i molt professional , per altre banda el menjar no va estar a la altura de les meves espectatives, l´amanida de favetes te molt que desitjar...
El magret d´anec estava força be , però l´acompanyament es podia millorar . Els postres estaven excelents (brownie i lioneses)
.El preu una mica car , per tot lo altre ambient , decoració... bastant be
NOTA : 6,30 sobre 10

Anònim ha dit...

No estic gaira contenta, ens van servir amb una hora de retard, tot i que teniem reserva, e un mica car mb relcio qualitat preu i especialment es molt sorollos, no disfrute del menjar.

Ivan ha dit...

Doncs jo soc un client habitual tot i ser de Barcelona. Em sembla un bon Restaurant amb una excelent relació cualitat-preu. Els menus de cap de setmana estàn ben pensats i executats tot i que crec que haurien de variar una mica amb els postres.

jo li poso un 8,5 sobre 10