Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 9 de juny del 2012

La meva impressió de la presentació de l'ACN al Vendrell

 El passat divendres es va presentar al Vendrell l'Assemblea Nacional Catalana. La cita era a les 20 hores per anar en una mini manifestació cap al Centre Cívic l'Estació. Jo vaig anar directament a l'Estació. La sala gran estava plena a curull amb gent a les parets i tot. Jo no m'imaginava tanta repercussió com la que vaig veure tant sols obrir la porta. Hi havia gent de totes les edats i gent que no havia vist mai pel Vendrell, que ja és bo. A la taula va començar el Llasat fent una mica d'història de tot plegat i va seguir el Pep Riera que la veritat és que el van haver de tallar perquè ja començava a divagar una mica. Això no es pot fer gaire quan han de parlar 4 persones més. Vaig trobar molt interessant la forma com va parlar el xicot que veni ade la Conca de Barberà que va fer una exposició justa  a la fusta amb un llenguatge entenedor. Evidentment a les 10 van tancar. Fora de la sala hi havia una tauleta per adhesions que no sé va anar a parar perquè les responsables d'aquest centre havien tancar. Fora plovia.. La gent és veia molt animada i disposada a seguir endavant amb aquest proejcte que demana un referèndum per la independència l'any 2014. A veure que passa.