Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 22 de març del 2020

El Diari del Baix Penedès, una universitat de la vida


L'any 1993 després de la mili vaig acabar a la redacció del Diari del Baix Penedès primer treballant per obra social amb les Notícies dels Nostre Avantpassats que recollia trossos de diaris del Vendrell i comarca recollits a la biblioteca. Després de mica en mica feia substitucions fins que vaig estar en plantilla i per reordenació de perosnal vaig anar al carrer. Allí vaig conèixer moltes moltes persones perquè eren molts els qui passàvem per allí o havies d'anar a alguna roda de premsa. Era èpoques bones i cada dos per tres hi havia un dinar sopar i presentació amb jalu. Quan vaig entrar a l'Ajuntament hi anava algun cop però clar ja tenia una altra feina i era diferent. El diari juntament amb la Ràdio ha estat una de les universitats meves. Molts d'aquells encara són protagonistes de la nostra actualitat per un motiu o un altre. Aquí una foto de la meva versió de periodista professional.