Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 6 de setembre del 2007

Certificat mèdic pel carnet de conduir

Enguany em toca renovar el carnet de conduir i vaig anar a l'únic lloc al Vendrell on fan el famós certificat mèdic que has de portar perquè te'l renovin. Amb la nova ubicació a vora del polígon de les Mates jo em pensava, sóc un incrèdul, que l'horari s'hauria ampliat. Res de res només ho fan els dimarts, matí i tarda. Jo no entenc com és que a la comarca no hi ha cap més lloc que ho fan i el que ho fa només un cop a la setmana. No ho entenc. A Tarragona he trobat la solució. Ho sento, però un dia a la setmana és poc per una comarca amb quasi 100.000 habitants.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Què t'anava a dir... estava buscant un lloc al Vendrell on poguer renovar el DNI i al Miquel m'he torbat!!! :)...
Ja podries haver deixat el tlf. de contacte!!!!

Esther

Sònia(dora) Ferrer ha dit...

Jo m'he trobat en la mateixa situació. Ara, però, han ampliat l'horari, també atenen els divendres de 9'30 a 12!