Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 23 de setembre del 2007

Uns preus modèlics a la Festa Major de Tarragona

Tarragona està celebrant aquest cap de setmana les seves festes patronals. La pluja va desdibuixar força alguns dels seus actes i altres es van veure traslladats de lloc pel que pogués passar. Però una de les coses que vull destacar són els mòdics preus que ahir a la plaça Verdaguer es demanaven per uns productes que són els grans protagonistes de moltes festes i sopars de carrer. Per una aigua i un refresc: 1 euro. Per un entrepà de llonganissa i xistorra: 2,5 euros. Moltes persones portaven penjada una mena de cantimplora tapada i amb una canya que et permetia portar tota la nit el beure penjat al coll amb els mínims incovenients possibles. A veure si altres entitats municipals en prenen nota.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Miquel, la cantimplora tapada té el seu orígen en la famosa beguda de la festa major de Tarragona: "la mamadeta" ( quin nom, per cert!) liquor de chartreusse i granissat de llimona. Es van inventar la cantimplora, a més de pel que tu dius, per aguntar millor el granissat. I no sé jo.... tenir el beure a l'abast d'estirar el coll i reomplir la cantimplora a 6 euros, no afavoreix clarament el consum? bon comerciant, qui ho va pensar. I quines empanades de mamadeta! Clar, tenint la beguda tant a l'abast fa que t'animis a beure i la mamadeta és cabezona cabezona.
No comentes res dels concerts a la Pl. de la Font. Jo vaig estar a Fangoria que ens van oferir un concert genial, divertit, original, no vam parar de ballar! I l'Alaska, incombustible i divina, com sempre.
L'espectacle Disco! sembla que també va ser molt divertit: un cercavila nocturn amb música dels 70-80 i vestits amb perruques i trapitos d'época. I la gent, anar seguint i ballant: original i divertit. Molt be "El sueño de Morfeo" i "Gertrudis".
En definitiva, un cartell genial. Tarragona aposta per una festa molt variada (tot i que jo estic abonada a la Pl. de la Font) amb grups de categoria per a tots els públics. M'agrada aquesta comissió de festes!
Llàstima que a Pastora(un dels meus grups preferits) ens la van anular per pluja. Que no podrien reprogramar el concert per un altre dia?