Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 1 de setembre del 2007

Crisis nadalenca = piscina

Fa uns cinc anys per les festes nadalenques mentre esmorzàvem el Pep Querol i jo un matí normal d'aquells dies que tothom fa festa, però a tu et tocar anar a la feina vam fer una gran pensada. Primer semblava que no ho compliríem, però tots dos ho vam complir encara que per diferents motius el Pep ho anat deixant, però jo segueixo fent esport i concretament natació. La recomano a tothom que s'hi vulgui apuntar. Jo abans no sabia nadar i ara em defenso una mica, però la veritat és que si tens una vida més o menys sedentària és molt recomanable per la salut. Al Vendrell, jo prefereixo la piscina vella de l'avinguda Camp d'Esports perquè és més profunda i els vestidors són molt més ampli i no fa tanta calor com l'altra.
A la gent que s'animi aquest dilluns a la piscina nova i al pavelló de la piscina vella comencen les inscripcions per fer natació. Les persones que vulguin un altre esport ja ho saben hi ha un ampli ventall amb un horari força variat. Jo realment ho recomano. Abans no m'hagués imaginat mai que duraria tant anant a fer un curs de natació però ha estat una de les meves reflexions tontes més positives que m'han passat per la cocotera.. Ja ho sabeu.