Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 1 de desembre del 2008

Robatori al Vendrell en ple dia

Una coleguilla de la feina divendres va ser testimonia d'un robatori considerable a casa seva. Ella viu en una caseta vora el Cuartel de la Guardia Civil del Vendrell. Li van reventar el pany de la porta i li van remenar tot i van deixar tot de qualsevol manera. Li van prendre joies, diners i fins i tot la guardiola de la nena, però curiosament li van deixar la tele a casa. Evidentment ho van fer al matí mentre uns treballaven i altres eren a escola. La policia li ha dit que darrerament hi havia molts casos similars. Encara que aquí només agafen pispes i mai ens diuen quants robatoris hi ha al mes aneu en compte perquè vivim en males èpoques econòmiques i la gent s'espabila i a més estem a prop de l'autopista i tot això. Ja ho sabeu.

4 comentaris:

mai ha dit...

Si anem explicant segur que tots coincidiríem. Al carrer de darrera on visc hi ha una perruqueria on en quinze dies han entrat quatre vegades. Sempre de nit i em fa por perquè pels terrats ens comuniquen. A veure qui dorm tranquil !!

Josep Gonzalez ha dit...

No patiu!!!! En super Briku muntara un dispositiu que ho solucionara tot. Amics, a mi em fot mes por la policia que els lladres. Sera per experiencia... l'ultima em va costar un judici i 300 euros per suposadament dir-li pallassso. LA seva paraula contra la meva...
SALUT!!!

Teresa ha dit...

Sí, les bandes organitzades van pertot arreu. Ací passa el mateix (abans anaven als xalets, però ara ja van als pisos).

Crec la crisi ens durà conseqüències ben desastroses en eixe sentit. I espereu que als immigrants que treballaven a l'obra se'ls acabe la prestació per desocupació... Que encara han d'aparéixer més bandes organitzades...

Estic per fer-ne jo una també...

Beatriz Durán ha dit...

Fa 15 dies em va comentar el meu cosí que van entrar a casa del seu veí a robar, a les Peces. Els tenien vigilats de feia temps i havien aprés la rutina diària de la familia.

El més curiós de tot, és que també va ser en ple dia, van passar per totes les terrasses dels veins (inclosa la del meu cosí) i no van sentir cap soroll. La cosa es que es van emportat totes les TV, ordinadors (fixe i portàtil), diners, joies...

Tampoc era el primer cas per la zona, doncs els mossos també saben que s'estan movent per aquí certes bandes...