Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 5 de desembre del 2008

M'ha tocat un sopar amb els Laxen a Barna


El programa Hem de Parlar que fan per la tarda a Catalunya Ràdio sortejava un sopar amb els Laxen a un restaurant de Barna. Jo hi vaig participar i dels 97 candidats m'ha tocat a mi. Aquest ha estat un gran regal de Nadal que no m'esperava perquè mai em toca res. M'ha fet molta il·lusió. Amb alguns dels seus membres ja els coneixia perquè som del mateix poble, però crec que ens ho passarem molt bé. Ja us explicaré. Avui m'he sentit una persona molt afortunada per aquesta ocasió de compartir taula amb un dels grups bàsics de la banda sonora de la meva vida.

5 comentaris:

Bruguers ha dit...

Felicitats per la sort que has tingut.
Fés alguna foto, si et deixen, durant el sopar i penja-les al bloc per compartir-les ;)
Bona nit.

Salva Ferré i Gibert ha dit...

Moltes felicitats miquel!! Segur que t'ho passes de conya amb una gent tan maca que són

Anònim ha dit...

Ja m'ho ha semblat! Estava mig sentint la ràdio al cotxe i m'ha semblat sentir el teu cognom i que eres del Vendrell... No sé ben bé si eres tu i el que t'havia tocat, però ara ho entenc! :D

Passa't-ho bé!

Jordi Voltà ha dit...

Ets un pot de llet...!

Beatriz Durán ha dit...

M'han comentat que els Laxen toquen a l'aniversari de l'ONIX la nit del diumenge 14 al dilluns 15, sobre les 01:00 hores.

Possiblement em passi.