Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 6 de desembre del 2008

Ja tinc el cd de la Marató

Ja tinc el CD de la Marató de TV3. Aquí al Vendrell som uns privilegiats i arriba abans que a la resta de Catalunya. La veritat és que està molt bé i és per una bona causa. Hi ha intèrprets amb peces molt curioses com Abdeljalil Kodssi que canta mirant el cel que sona molt bé i és molt genuí. No us la deixeu perdre. Són 9 euros. Amb el llibre no he tingut tanta sort. A les 9 del matí d'avui ja s'havia esgotat. És normal?

1 comentari:

garmir ha dit...

Hola:
Jo sóc dels que per tradició, m'agrada trucar per telefón, aquell dia, a més com ex-teleoperador, és com una contribució a una feina que vaig fer durant tants anys.
La Marató està molt bé, ha cuallat com una tradició catalana més en poc temps.
Edmón.