Ahir va ser la primera jornada de la Penedesfera a Vil·la Casals i la veritat és que va estar molt bé. La gràcia de tot això està en el debat i en les aportacions de tothom. Si que es pot seguir de tot el món i el que vulguis, però el caliu que hi ha allí i en els entreactes és on està la gràcia de tot plegat. Va ser molt amè. Jo penso com el Genís Roca que el que cal fer primer és adaptar la política al 2.0 que és fonamental per tot plegat. Avui hi tornaré. Crec que serà interessant. Molt bona iniciativa i esperem que el projecte tiri endavant. Si podeu veniu a aquest racó de la platja penedesenca, és molt més càlid.
Benvolgut, permet-me suposar que, malgrat que no haguem gaudit de presentació oficial, més o menys, així com jo, estàs assabentat de la meva existència, de les coses que faig. Benvolgut, jo ho reconec, què hi faré, covard de mi, no és que siguis cada tarda el meu tema preferit, vostres són les promeses que ningú ja complirà, vostres les nits que els telèfons no paraven de sonar. Però sí que et vaig veient en discos que al final no et vas endur. (Manel, "Benvingut")
dissabte 13 de juny de 2009
La Penedesfera i la seva gràcia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
molt gran el genis roca!!!va aportar la visió ciutadana a la taula,una experiencia brutal sobre internet!!em va encantar!!;)
Publica un comentari