Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 3 de setembre del 2010

Jo també conec el Miquel Casellas


Jo també conec el Miquel Casellas

Al Facebook s'ha creat un grup anomenat "Jo també conec el Miquel Casellas" que té més d'un centenar de socis entre els quals hi ha, naturalment, el Miquel Casellas. Aquest és un detall aimportant perquè demostra que el Miqui es coneix ell mateix. i no tos, som capaços de dir el mateix de nosaltres mateixos. També hi ha la Mònica, la dona del Miqui. Ai¡ es creu que el coneix. No hi ha, però el seu doble, el Pep Bassa, cosa que és inacceptable. I la resta, són frikis entranyables, però frikis.

Concurs comarcal de dobles

Estimats seguidors, us demano un favor. Si sabeu de dues persones de la comarca, més o menys notòries que s'assemblin molt l'una a l'altra o d'un ciutadà conegut i un altre d'anònim que es pastat al primer (com el Miquel Casellas i el Pep Bassa, vaja), sapigueu que estic preparant un concurs comarcal de dobles. Crec que amb un invent d'aquest tipues ens farem famosos. No parlo de bessos, parlo de dobles. Si em feu arribar les vostres aportacions acabarem fent una festassa.


Tothosap del Diari del Baix Penedès del dia 3 de setembre del 2010