Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 3 de setembre del 2010

La meva experiència al Midas

L'altre dia vaig anar amb el cotxe a fer la revisió a l'únic Midas de Reus. Una revisió normal, una mena de control, 104 euros amb el descompte del RACC. Resulta que et canvien l'oli, et miren la pressió neumàtics i si falla alguna cosa més. Et fan una llista del que falla. Si vols que t'ho arreglin has d'anar a lloc a buscar les peces i els hi portes i t'ho fan. Llavors has d'anar com a dues revisions. La primera, la part bàsica i la segona per allò que han trobat a la primera. El preu està molt bé, però clar has d'anar dos cops. Si vols les peces te les compren ells, però has de pagar el transport.

1 comentari:

Raul ha dit...

Jo porto el cotxe al taller oficial, hi ha el mecànic de confiança, i sempre li dona un cop d'ull, fa un soroll aquí, aquests cotxes sempren fallen d'allà, quan canviïs això li farem això, mecànic amb experiència. Però el que em reventa és que després de passar pel mecànic i que me'l deixi perfecte, hagi de pagar l'impost revolucionari de la ITV. A mantenir tots els fills de puta enxufats polítics d'empreses públiques, quins cullons. Porto el cotxe a un taller oficial, una mecànic amb 20 anys d'experiència me'l deix immaculat, i ara a tornar a pagar per mantenir els amiguets polítics enxufats a empreses públiques. Aquests fills de puta ja no saben com robar-nos, si al taller "oficial" ja em diuen que està perfecte, perquè haig de tornar a passar per caixa??