Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 26 de setembre del 2013

El Foraster, no em va agradar

Tenia moltes ganes de veure el Foraster i ahir vaig tenir l'oportunitat. La gràcia és que Quim Masferrer s'apropa a pobles de menys de 1.000 habitants. Ahir li va tocar Benifallet. Després fa un monòleg amb la gent del poble i passa imatges dels dos dies. A mi no em va agradar. Això ho podia fer a Benifallet com a Cornellà perquè a tot arreu hi ha gent que no sua tot i estar a 36 graus, que dedueix la talla dels sostens de les dones i ball sols  a casa cançons que els portea molts records. No és dolent, però s'ha quedat amb les ganes, li falta la xispa aprofundir en el tarannà de la gent. Ens volia donar una imatge de poble que no hi havia, avui en dia amb les comunicacions que hi ha entre la gent hi ha molts tòpics que s'han superat. Aquest program fet unes dècades abans encara, però ara per ara a mi no em va agradar. Esperem que passa en els propers capítols. Ahir molt fluix la veritat. El fet d'agafar imatges privades i posar-les en coneixement de tots perquè passin una bona estona, a no sé que sigui algo especial jo crec que ja està superat i això pot passar arreu de casa nostra. Em recorda al Convidat de l'Albert Om, jo em quedo amb aquest, però espero que la cosa millori.