Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 30 d’agost del 2015

Mitja volta pel Penedès i a casa

Ahir vaig decidir anar a Vilafranca del Penedès a la festa major sobre les 11 de la nit. Evidentment vaig donar un parell de tombs pel centre i rodalies raonables i no vaig trobar estacionament. Tampoco no volia fer ni veure res en especial. Llavors vaig decidir anar a Calafell on amb el shopping night estava tot a tope de gent amb les botigues, la majoria amb molta gent per dins i tampoc vaig poder aparcar. Llavors només et queda tornar a casa i anar a prendre alguna cosa per celebrar que el destí t'ha portat a casa. A vegades passa. Si has d'anar a un lloc t'ho has de calcular per evitar dins el possible les màximes aglomeracions, però quan això no passa tornar al born.