Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 29 d’abril del 2016

Apreciat alcalde



He vingut a passar un cap de setmana tranquil en el seu municipi. No vull retornar a la meva estimada  gran ciutat sense exposar un seguit de queixes i suggeriments que han pertorbat considerablement el que hauria d’haver estat una plàcida estada en el seu poble.
Primer de tot, li faig saber que vaig passar totes  dues nit sense poder tancar els ulls. El so metàl·lic de la campana cada quart d’hora m’impedia conciliar el son. Ho he passat molt malament, cregui’m. Sort dels somnífers i els taps a les orelles he pogut descansar una mica en aquestes nits fins que ben entrada la matinada podia conciliar lleugerament el son.  Al matí tot just apuntava el sol no parava d’escoltar el cant dels molts galls que rondaven per la vora on m’hostatjava. Llavors ja no em tocava cap més remei que aixecar-me del llit i començar el dia, una mica abans del que tenia planejat. La meva intenció era venir a descansar al seu poble tampoc es tractava de començar el nou jorn amb el peu esquerre.
També li demano que tapi tots els tolls que m’he trobat en els camins del voltant del poble. La meva visita a la seva localitat va ser després del pas d’unes pluges intenses.  M’he trobat que el meu calçat esportiu quan tornava a l’hostal estava xop i amb restes de fang de caminar per aquests camins. Això a nosaltres no ens passa a la ciutat.
Estic molt defraudat per la manca de cobertura de mòbil. Si sortia un km fora del nucli urbà ja perdia totalment la connexió.. Em sentia totalment perdut.
No vull passar per alt una altra greu mancança del seu municipi que en els comerços del seu poble no he trobat ni els cereals, ni la llet que cada matí esmorzo. Li faig saber que com a mínim no tornaré al seu poble fins el dia que ni les campanes ni els galls siguin un ensurt en el meu dormir. Atentament.