Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 12 de juliol del 2007

La meva experiència del Harry Potter

No sé ben bé perquè però vaig anar a l'estrena mundial del Harry Potter en versió vendrellenca. La veritat no tinc cap motiu particular perquè no sóc un seguidor fidel, ni sóc un adolescent, ni m'apassionen les seves aventures, tot i que he vist totes les seves pel·lícules. Si no sou autèntics fanàtics no us la recomano. Dura més de dues hores que a vegades t'agafen ganes de marxar. Més d'un ho va fer a la meva sessió. Si esteu esperant una gran batalla. Aquesta si que te lloc, però tampoc és allo que et deixa bocabadat i han de passar molts minuts per arribar-hi. Diuen els que han llegit el llibre que hi falten moltes coses. Jo no l'he llegit i hi ha moltes coses que no les agafo perquè ja fa dies que he vist les anteriors passis i la meva memòria no és tan bona com requereix la peli. Si us ho voleu passar bé. Aneu a veure una espanyola que es diu Cafè solo... o con ellas. Està molt bé no te el nivell de la primera part del Otrol lado de la cama, però és molt distreta. Si us decanteu per Chuecatown, no és tan bona, però per una tarda o nit d'estiu jo crec que per anar a veure Harry Potter necessites una mica de paciència. Algú fins i tot es va adormir. Ho sé pels roncs fluixets que se sentien. Ja ho sabeu. Jo us he avisat. Encara que jo també he volgut passar la prova, però us aviso que no val la pena. És millor l'anterior.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies per avisar...paso de tancar-nos tota la tarda al cinema per sortir-ne fastiguejades.Aquest és el problema d'aquest tipus de pel.lícules.Per inspirar-se en una obra literaria s'ha de ser molt fidel al text i saber triar molt bé les parts que vols reflectir per no decebre la gent; i en segón lloc quan d'un film es fan tantes secuel.les acava esgotant les idees del director per posar-la en escena.